פרסום עם חיוך וקפה ביד – עובד

אחד הדברים שמאיץ את גילוי האמת ומיסוס (מלשון למסמס) השקר בעולם הוא הפייסבוק.
זוכרים שהייתה תקשורת אחת? ומה שהיא הייתה אומרת זה מה שיודעים וזהו? אז כבר כמה שנים אנו זוכים שלכל אחד יש חופש ביטוי ואי אפשר לשקר על הרבה אנשים הרבה זמן… אבל למרות זאת לפייסבוק יש שליטה על איך הפלטפורמה עובדת וכחלק מזה היא משנה את הכללים שלה כל הזמן… זה דבר קצת לא פיר לפעמים ומי שמשווק בפייסבוק רואה את זה כמעט כל יומיים ובכל זאת עדיין היא נחשבת אולי הפלטפורמה הטובה ביותר בפרסום לקהלים גדולים…. עדיין הפן האנושי האמיתי בה יוצא חזק החוצה ויש בזה משהו מדהים וחזק…

מפרסמים רבים הבינו את זה ולקחו את זה צעד קדימה:

כידוע בני אדם בורחים כשמישהו בא למכור להם ומתקרבים כשמישהו בא לדבר איתם על אמת…

פרסום שבא ממקום אנושי יכול ליצור אינטראקציה חיובית מיידית בין המפרסם ללקוח.

דוגמא לפוסט: איש יושב על ספה עממית ופשוטה יחד עם 3 חתולות ומדבר על שיווק שותפים. קשה לא להקשיב אליו – הוא נראה באמת בסלון שלו וזה מעניין יותר מסתם פרסומת…

דוגמא נוספת היא אחוזי ההמרה הגבוהים בהרבה לסרטוני וידאו מול תמונות בפרסום. סרטון נוגע בבן אדם תמונה הרבה פחות.

על אותו משקל אנו רואים את השינוי בוידאו באתרים חדשים. בהרבה מהם תראו רקע וידאו / סרטון בדף הבית,

אז נכון זו דרך פרסום אחת אבל מאד מומלצת וחזקה – היו אתם ותנו ללקוח תחושה אמיתית של מי אתם ומה אתם נותנים,

מי שיתחבר כנראה מתאים לכם יותר ומי שלא אז אולי עדיף שלא….

בהצלחה