שיווק באינטרנט 2018 – איך עושים את זה?

שלום חברים – החגים עברו עלינו ועכשיו הגיע הזמן להתקדם ולצמוח.

מהם הכלים שיש לרשותינו ב – 2018 לשווק את עצמנו באינטרנט?

העוצמה הטכנולוגית במסך שמולנו

כולנו כבר יודעים שעוקבים אחרינו, שההתנהגות שלנו ברשת מתוייגת לקטגוריות שונות של קהלים ומצד שני זה לא מפריע לנו לקנות כשאנחנו צריכים כי יש אפשרות לברר טוב מה קונים. אז מהן הדרכים הטובות להשקיע בהן השנה?

לכל עסק צרכים ונישה משלו. לחלק טוב לעבוד בכל הכלים ולחלק כדאי לשים דגש על אחד או שניים מהם. בהצלחה

  1. חיפוש אורגני בגוגל 

אל אף הפופולריות הגבוהה ביותר של הרשתות החברתיות גוגל עדיין עובד ועובד חזק והתוצאה הראשונה בגוגל עדיין מניבה אלפי ועשרות אלפי כניסות לאתר שלנו בחודש. לכן מי שרלוונטי לו אלפי כניסות לאתר בחודש מלקוחות יעדיף עדיין להיות עם נוכחות טובה בגוגל. עם זאת גם את אתם במקום הראשון וגם אם רוב הלקוחות שלכם מכירים אתכם וכך מגיעכים לאתר דבר חשוב הוא לעבוד על "יחס המרה" – ישנם כלים לעזור לגולש להשאיר פרטים, לעזור לגולש ליצור קשר או לקנות.

  1. צא'ט וירטואלי "הידוע" שמתחיל לדבר עם הלקוח מייד כשנכנס לאתר. הרבה עסקים שמקבלים באמצעות הצ'אט הזה לידים (פניות) בכמות גדולה מאוד בחודש.
  2. טפסים לשיפור יחס המרה כמו פופטין. פופטין היא חברה ישראלית שמשיקה מוצרים לשיפור יחס המרה. לדוגמא – טופס עם הצעה אטרקטיבית כלשהי שנפתח לגולש כשהוא מנסה לצאת מהאתר ואפשרות לחייג או להשאיר פרטים ויחזרו אליך.
  3. טופס הצעה להירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל עצות וטיפים.

2. קידום בפייסבוק

אפשרות הפילוח בפייסבוק היא אדירה והפרסום לא תמיד עולה הרבה. (עלות של ניהול מתחיל בדרך כלל מ – 800 ש"ח בחודש)

יצירתיות ופיתוח קהילה / אוהדים סביב דף הפייסבוק שלכם בוודאי יביא לכם תנועה של לקוחות. הדבר הטוב הוא ללכת על קמפיין חודשי שיביא תנועה מתמדת לעסק. לכל עסק תקציב פרסום משלו אך היום זה כמעט חובה לפרסם שם בצורה כזו או אחרת. אם אתה לא שם – אתה פשוט לא קיים.

לקוחות רבים מנסים כיום לפנות לעסק בהצעות ושאלות דרך הפייסבוק, פייסבוק הפכה לפלטפורמה של שיקוף ושרות לקוחות ברמה ובזמינות גבוהים מאד.

אפשר ומומלץ לקשר את האתר שלכם לדף הפייסבוק.

3. שיווק במייל

שיווק במייל תמיד ישאר הדרך הישנה והבטוחה. מייל זה פשוט מגיע ישירות לבן אדם ונשאר אצלו שם עד שהוא ימחק את זה (רוב האנשים לא מוחקים) לכן ברגע שירצה לפנות אליכם הוא יחפש אתכם אצלו במייל.

בשיווק במייל כדאי בעיקר לשווק תוכן – ערך מוסף ללקוח. השיווק במייל יכול להיות גם כשמירה על קהילת הלקוחות. דיוור אחת לשבוע – שבועיים ללקוחות שלך עם הטבה ישאיר אותם קשורים אליך ועם תחושה של לקוח מועדף כשיצטרך אותך…. בתנאי שלא תהיה מכירתי רק אלא תתן ערך מוסף אמיתי ללקוח של תוכן/ הנחה משמעותית במוצר טוב.

4. המקום האישי

בסוף כולנו מתחברים לאנשים. בכל השיווק שלנו כדאי לתת תחושה של אנושיות. של אמינות ויושר. כדאי שהתמונה + פרטים של בעלי העסק יהיו באתר / פייסבוק. (אלא אם כן מדובר בחברה גדולה שאז אין צריך לשקול את זה)

מומלץ לפנות בחברות / נחמדות ללקוחות שישאירו פרטים אם יש להם שאלה.

המטרה להראות אנושיות ואמינות – מי שמתאים לו יתחבר אליכם ומי שלא כנראה שמתאים שלא….

מקווה שהוספתי

לכל שאלה תוכלו לפנות אלי בשמחה

יחיאל.