שיווק במייל – למה זה עובד?

שבוע טוב חברים.

שבחים רבים נכתב על השיווק במייל ובניית רשימת תפוצה מכובדת לעסקים, חברות ועמותות.

לכל ערוץ שיווקי יש את היתרונות והמעלות שלו אך שיווק במייל יש בו משהו יחודי שלכן אין לו מתחרים וללא ספק תועלתו רבה מאד!

נכתוב בקצרה כמה דברים אודות השיווק במייל שיהיו לכולנו לתועלת בעזרת ה'.

א. בשונה מערוצי שיווק כמו פייסבוק או באנרים למינהם, את המייל אדם מקבל באופן אישי אליו לתיבת הדואר והוא מתייחס אליו כמכתב אישי ולכן מפנה אליו תשומת לב גבוהה בהרבה מאמצעי פרסום שונים.

ב. המייל נשאר אצלו בתיבה ולעולם לא ילך אלא אם כן יחליט הנמען למחוק אותו.

מה שאומר שברגע שהוא ירצה ליצור עמכם קשר הוא פשוט יכנס לדואר הנכנס שלו וימצא אתכם!

ג. את המייל תוכלו לשלוח באיזה שעה שתרצו ולכווין את הזמן המתאים לפי כל אדם ועניין! בשונה מאתרים ורשתות חברתיות בהן אינכם יודעים מה מצב הלקוח…

ד. גם אם הלקוח / הנמען שלכם לא יכנס לפייסבוק או לאתר שלכם – את המייל הוא יראה.

 

ה. לאחר שליחת המייל תוכלו לדעת האם הוא נפתח והאם הוא נקרא, כמובן שתוכלו לדעת על אילו לינקים הנמען פתח – דבר שיקנה לכם ידע מעולה על הלקוח הפוטנציאלי שלכם!

לסיכום, כל עמותה ועסק יפיקו תועלת גדולה מיצירת "רשימת תפוצה" אליה ידוורו לעיתים קרובות..

כך ניתן לשמור על קשר עם לקוחות / תורמים ולהמשיך ליצור קשרים ושיתופי פעולה לעתיד שיניבו הצלחות!

חברתנו עוסקת בהכנת ניוזלטרים ובניית רשימות תפוצה לעמותות, חברות וארגונים שונים. מישיבות עד קהילות ספציפיות.

לצפייה בניוזלטרים אותם שלחנו:

עמותת חיוכים

ועד מתיישבי גוש קטיף

עמותת הרי ירושלים

שרשרת אנושית לישראל

קמפיין 10 שנים לגרוש מגוש קטיף