לכולנו היום כבר יש דף עסקי, לרובנו יש גם דף נחיתה או אתר שמספר את סיפור העסק שלנו והכל טוב ויפה,
אבל איך הופכים את הנוכחות האינטרנטית שלנו למכונה שמביאה לקוחות ?
- מה הדרך שבה נוכל לראות לידים על בסיס יומי שיספקו לנו עוד ועוד מכירות ?
התשובה היא – בניית מכונה בפייסבוק !
כולנו יודעים שהפייסבוק האורגני הוא טוב ואנשים רואים את הפרסומים שלנו אבל תכל'ס הוא נועד כדי להביא אותנו בסופו של דבר אל הקידום הממומן.
קידום ממומן שמתוכנן ועובד נכון יכול להפוך בצורה די פשוטה ומהירה למכונת לידים ובמקרה היותר טוב למכונת שיווק משומנת שתכפיל ותשלש לנו את העסק !
אז איך עושים את זה?
לפני שאנחנו מתחילים לחשוב על מכונות אנו צריכים להתמקד על 2 דברים חשובים,
- דיוק המוצר שלנו:
איך המוצר שלנו נראה, כמה הוא עולה, מה הערך שלו – איזה תועלות יש לו וכו'. איך הוא נראה למי שמתעניין בו… ? האם יש לו המלצות ?
- מי הקהל שלנו ?
מה המצב המשפחתי שלו? מה הגילאים שלו? לאיזה מגזר הוא שייך? איזה תחומי עניין מעניינים אותו? האם הוא יכול לשלם כמה שאנו דורשים בדרך כלל ?
לאחר שענינו לעצמנו בדיוק מה המוצר ומה הוא הקהל נבנה קמפיין שפונה לקהל הרלוונטי שלנו ע"י מסרים שיגעו בו ויגרמו לו הזדהות עם המוצרים שלנו..
המלצות להגיע לקהלים רלוונטיים:
- רשימות של קהלים – מיילים וטלפונים של לקוחות – ניתן להעלות אותם לקמפיין ולהשתמש בהן, בנוסף לבקש מפייסבוק שימצא לנו קהלים גדולים חדשים על בסיס נתוני הרשימה שהעלנו מה שנקרא רשימת Look A like – בדרך כלל זו הרשימה שממנה נוכל להפיק לידים איכותיים חדשים.
- ניתן לאסוף קהלים שנכנסו לאתר שלנו או לדף נחיתה באמצעות פיקסל פייסבוק – בשביל זה כדאי לקרוא מדריך איך מתקינים פיקסל פייסבוק למעקב.
- טרגוט של תחומי עניין ומיקום ודפי פייסבוק שמעניינים את הקהל שלנו – ניתן מאד למקד את הקהל אליו אנו פונים.
בניית המודעה:
- ניצור 2 מודעות תמונה / סרטון כדי לבדוק מה עובד יותר.
המודעה שלכם צריכה להיות עם תמונה טובה ועדיף לא מכירתית מידי, פשוט לכולם נמאס שמוכרים להם. אנשים מתחברים לאנשים ומסרים איכותיים.
לפעמים תמונה פשוטה שלכם תשפיע הרבה יותר מאיזה משהו מעוצב ומסוגנן.
אז איך אפשר לדעת מה יותר טוב ?
בדיוק בשביל זה ממליץ לכם להריץ 2 מודעות שונות ולראות מה עובד טוב יותר.
- המסר:
מומלץ לשים כמה אייקונים במודעה ולהיות ישירים בניסוח, אפשר גם להתחיל בסיפור מאד קצר אבל שבכותרת המודעה עצמה כן יהיה משפט מניע לפעולה כמו – השאירו פרטים כאן, הורידו את המדריך החינמי ! בקיצור מצד אחד אנושיות ומצד שני מיקוד והנעה לפעולה.
שיווק מחדש
בדרך כלל הקהל שלכם יצטרך לראות אתכם לפחות 12 פעמים כדי לבצע פעולה של רכישה או השארת פרטים, לכן פייסבוק נותן לנו את האפשרות לשמור קהל שיצר מעורבות כלשהי ולפרסם אליו עוד בהמשך. הפרסום לקהל שוב ושוב יעלה לנו מעט יחסית כי הוא קהל קטן אך ממוקד.
- הגעה לדף נחיתה והנעה לפעולה:
הפוסטים שלנו חייבים להביא את הגולש לדף נחיתה ששם יהיו פרטים והמלצות על המוצר שלנו.
בדף המכירה כדאי להשקיע מחשבה וניסוח מדוייק של המוצר אותו אנו מוכרים.
בנוסף חייבת להיות אפשרות לחייג או להשאיר פרטים בצורה מאד קלה ומניעה לפעולה !
חלק מהגולשים ישאירו פרטים וירצו שנחזור אליהם, ברגע שהדף מביא תוצאות הגיע הזמן לחייך ולשפר תוצאות יותר ויותר !
בהצלחה,
יחיאל