אין מה לעשות אבל קידום ממומן תכלס הוא הקידום שיתן לכם באמת להביא תוצאות אבל, חשוב מאד לעשות אותו נכון כדי שיחזיר ויכפיל וישלש את ההשקעה.
6 כללים חשובים שאסור לפספס בקידום ממומן
ניסוי ותהייה – כדי להתאים את המודעה בדיוק לקהל תצטרכו לנסות כמה פעמים כדי לפגוע בול. זה חלק מהמהלך של קידום והוא דבר חשוב ודורש תשומת לב. פצלו את הקמפיין שלכם ל 2 או 3 מודעות שונות ובדקו מה הכי עובד. תסתכלו טוב על התגובות ותראו איך הוא מגיב לאחר יום יומיים,
התקינו פיקסל רימרקטינג – זה נחמד שאתם יודעים לטרגט ולהריץ מודעה אבל אל תשכחו דבר חשוב: לקוח משלם בדרך כלל יצטרך לראות את הפרסום שלכם כמה וכמה פעמים כדי ליצור קשר ולהתחיל תהליך קנייה. "רימרקטינג" – פירושו שיווק מחדש לקהל שהתעניין במודעה שלכם. פייסבוק מפלחים היום את הקהלים של הרימרקטינג בצורה מדהימה ומאפשרת לכם לפרסם אליהם פעם שנייה או שלישית בצורה ממוקדת מאד על בסיס פעולה שהם עשו. כדאי מאד להשקיע בבניית הקהל ככה. אני לפעמים מריץ סרטון או מודעה במטרה רק לאסוף קהל מסויים שהתעניין ורק אחר כך מנסה למכור לו.
תמונה שווה אלף מילים וסרטון שווה 2000 – שווה וכדאי להשקיע ביצירת סרטון איכותי שיפגיש את הלקוח עם המוצר או השירות. שיווק בוידאו מוכר הרבה יותר סטטיסטית. לפעמים יספיק גם מצגת קצרה טובה שתחסוך בעלויות ובכל זאת תתן אפקטיביות גבוהה.
טרגוט – חשוב לבחור את הקהל שלכם ולטרגט אותו וחשוב גם מאד "לא לכלול" קהלים לא רלוונטיים. יש אופציה בטרגוט לא לכלול תחומי עניין. תפעילו את הראש ותשתמשו בזה.
הנעה לפעולה – מלבד מסר שיווקי חד שתצטרכו לנסח במודעה חשוב להוסיף הנעה לפעולה ברורה לדוגמא "להורדה לחצו כאן" לקבלת המדריך עם 10 השלבים לדיאטה מהירה לחצו כאן" הנעה לפעולה חשובה ביותר כדי לעזור לגולש רק לעשות את הצעד אחרי כל ההשקעה והשכנוע.
סבלנות ותקווה – אל תשכחו שרבים כמוכם ניסו ומנסים להצליח בקידום. חפשו עצות בקבוצות פייסבוק של מפרסמים ושוב נסו, על יאוש אמר רבי נחמן מברסלב. בסוף זה מגיע. בהצלחה רבה !
פרסום ממומן דרך הדף - כדאי או לא? - 5 דק' של ידע וקצת על קהלים
בניית קמפיין לידים בפייסבוק - 37 דק'
צעד צעד מההתחלה עד פרסום הקמפיין
רוצים לקבל עדכונים להדרכות ? הירשמו כאן
היי רוצים לקבל מאיתנו יעוץ במתנה? תשאירו פרטים ונקבע זמן לשיחה