מהן הטעויות שגורמות לנו לבזבז כסף ולא לראות תוצאות בפרסום בפייסבוק ...
כידוע פייסבוק היא אחת החברות העשירות בעולם לשנת 2019 . (מארק צוקרברג כבר הודיע שהוא תורם 98 אחוז מהרווחים שלו – זאת אומרת שיש לו מספיק)
ואחד הערוצים הרווחיים ביותר של פייסבוק הוא פרסום של לקוחות שלא ממש מכירים את מערכת הפרסום. הפרסום באמת עובד אך לא מביא שום תוצאות.
אז איזה פרסום אסור לנו לעשות בפייסבוק?
פרסום מהדף עצמו ישירות
פייסבוק שולחת לכם הצעות לפרסם את הפוסט ע"י לחיצה על "קדם" ישירות מהדף שלכם – זו טעות חמורה לזרום על זה כיון שבדרך כלל הקהל שם אינו ממוקד מספיק, אז באמת זה נחמד ש -2000 איש יראו את זה הבעיה שרוב הסיכויים שזה ממש לא מעניין אותם.
פרסום תמונה מעל 20 אחוז טקסט
פייסבוק מאמינה בתוכן נקי, תמונות וסרטונים לכן היא מגבילה מאד את החשיפה של תמונות עם יותר מ -20 אחוז טקסט. ברגע שתקדמו את התמונה היא תגיע למעט אנשים ותנצל תקציב גבוה ביחס לפרסום נורמאלי.
פרסום לקהל פעם אחת ודי
לאנשים לוקח זמן להכיר מוצר, להאמין בו ולהחליט על רכישה. כדי שזה יקרה צריך לבנות ללקוח מערך שיווקי של "חימום" בו הוא יראה את המוצר שלכם, יבין את התועלות שלו ורק לאחר מכן כדאי להציע לו לקנות אותו. בקיצור פרסום פעם אחת זה כמעט זה גם נחמד אך בדרך כלל פחות יביא תוצאות.