בניית חנות ווקומרס היא משימה שצריך לעשות אותה נכון
יום אחד הגיע אלי לקוח יקר עם רעיון של שיווק מוצר נישתי באיזור מסויים,
לדבריו יש לו כבר קהל לקוחות שקונה ממנו קבוע רק שכל ההזמנות מתבצעות באקסל.
הוא רוצה להגדיל את היקף המכירות ולהעביר את הקניה לאון ליין.
חנות ווקומרס מוצלחת היא חנות עם חוויית קניה פשוטה
ישבנו על קפה והסברתי לו שבשסופו של יום מה שצריך להיות ללקוח זה את האפשרות לבחור את המוצר והכמות שלו ולקנות אותו ב-2 קליקים, כל מיני רעיונות וחלומות באמצע יורידו לו את אחוזי המכירה ויגרמו לנטישת האתר.
אני רואה רשתות גדולות שמקימות אתרי חנות במאות אלפים אבל כדי לקנות שם אתה חייב תואר בתכנות…
למה להקשות? תנו לבן אדם כמה שדות של שם, טלפון, מייל וכתובת והופה לפרטי אשראי.
מחקרים רבים הראו שכל שדה נוסף שהקונה נתקל בו במהלך הקנייה מוריד את האחוזים שתתבצע המכירה.
זה יכול לפערים של מאות אלפים במכירות בחנות גדולה.
שמירת פרטי אשראי
דבר נוסף שכדאי מאד להוסיף לחנות עם מועדון לקוחות או לקוחות קבועים היא שמירת פרטי אשראי בחנות.
בפעם הראשונה הקונה מכניס פרטי אשראי ובזמן הסליקה אתה מציע לו לסמן את האופציה לשמור פרטי אשראי באופן מאובטח לפעם השניה.
הקשת פרטי האשראי לוקחים זמן ולפעמים הקונה לא מוצא את הכרטיס, אם יש לו את הפרטים בפנים בתורה מוצפנת? הרווחת ! הקנייה שלך.