ישבנו על קפה והסברתי לו שבשסופו של יום מה שצריך להיות ללקוח זה את האפשרות לבחור את המוצר והכמות שלו ולקנות אותו ב-2 קליקים, כל מיני רעיונות וחלומות באמצע יורידו לו את אחוזי המכירה ויגרמו לנטישת האתר.
אני רואה רשתות גדולות שמקימות אתרי חנות במאות אלפים אבל כדי לקנות שם אתה חייב תואר בתכנות…
למה להקשות? תנו לבן אדם כמה שדות של שם, טלפון, מייל וכתובת והופה לפרטי אשראי.
מחקרים רבים הראו שכל שדה נוסף שהקונה נתקל בו במהלך הקנייה מוריד את האחוזים שתתבצע המכירה.
זה יכול לפערים של מאות אלפים במכירות בחנות גדולה.