שיווק באמצעות תוכן - במייל ובווצאפ
התוכן הוא המלך באינטרנט. אם אתם נותנים תוכן טוב. תוכלו לבנות לכם רשימת תםוצה מכובדת של אנשים שעוקבים אחריכם. בכל פעם לתת עוד טיפ, עוד עצה שתקדם את הלקוחות שלכם. ברגע שהם יצטרכו אתכם הם פשוט ירימו טלפון ויהפכו ללקוחות שלכם.
דרך ראשונה וחשובה מאין כמוה היא לעשות רשימה של חברים שיכולים להיות לקוחות בפוטנציאל וגם את כל הפונים מהעבר. לאסוף אותה לקובץ אקסל.
מיילים + טלפונים ולשלוח להם הודעה חברית – אמיתית ורצוי אישית עם הזמנה / רעיון שיכול עניין אותם או שיעבירו הלאה. כדאי להציע להם להירשם לרשימת התפוצה שלכם.
רשימות תפוצה היא כח מאד חזק של שיווק ולא תלוי בשום פלטפורמה אלא בתוכן שלכם.
ניתן לבנות רשימות תפוצה באמצעות רב מסר / Viplus ועוד.
אני עושה את זה באמצעות תוסף חינמי בוורדפרס שנקרא Mailpoat שבהחלט נותן את העבודה.
יצירת משפך שיווקי להרשמות ולידים
אם תבואו למכור מוצר למישהו ישירות בדרך כלל הוא יצור מנגנון שחוסם אותו מלקנות מכם. זה מן משהו טבעי שיש בנו קודם כל צעד אחורה כשבאים למכור לנו.
בשונה מכך אם תתנו ללקוח מידע חינמי איכותי הוא יבא להקשיב, יפתח את הראש והלב. יתחבר אליכם ויתעניין במה שאתם נותנים לו. כך יש לכם את ההזדמנות להראות לו את השירות שלכם בצורה אובייקטיבית.
משפכים שיוקיים:
- המדריך החינמי – פוסט בפייסבוק שמציע להירשם כדי לקבל כמה טיפים או מדריך (כמו המדריך הזה ) שתכינו.. נכון קצת עבודה אבל שווה. מומלצת הדרכה כתובה / וידאו. יש כאלה שמוכרים קורסים שלמים בזכות המדריכים החינמיים האלה. זו השקעה חד פעמית שתביא לכם אינטראקציה חיובית עם לקוחות פוטנציאלים.
- הטבה – פוסט שמציע הטבה / הנחה משמעותית על משהו בתמורה להרשמה – בדרך זו תקבלו את המייל של הלקוח ותוכלו לדוור אליו בעתיד בתנאי שתעשו טופס בו הוא מצהיר שהוא מוכן לקבל מכם מיילים בעתיד.
- פוסט פייסבוק עם פנייה לווצאפ – הודעת ווצאפ שפונה בצורה אישית. לדוגמא: "יש לכם אתר שלא מביא לכם מספיק גולשים? – שלחו לי הודעה בווצאפ עם הלינק שלו ואתן לכם עצה איך תוכלו להגדיל את המכירות עם כמה שינויים קטנים" – מה שחשוב בפוסט כמו זה הוא לגעת בנקודת הכאב של הלקוח – איפה שהוא תקוע ולהציע לו פיתרון ובנוסף לפנות בצורה אנושית – אישית.