3 כללים חשובים לבניית אתר לאינדקס תיירות

3 כללים חשובים לבניית אתר לאינדקס תיירות

ההבדל בין אתר אינדקס לאתר תדמית /מכירות

באתר אינדקס תוכלו למצוא מגוון רחב של מקומות אירוח ושירותים נלווים, יש אתרים שיציגו גם אטרקציות לבילוי ומקומות לטייל, הכל תחת קורת גג אחת.

לעומת זאת אתר תדמית או מכירות יתמקדו בנותן שירות אחד בדרך כלל.

היתרון בהקמת אתר אינדקס לתיירות הוא הבאת המון גולשים מנישה ספציפית. במצב כזה תוכלו להרוויח עמלות על כל הזמנה שיזמינו באתר בין אם זה יהיה אטרקציה, אירוח או כל דבר אחר. פוטנציאל רווחים גדול במיוחד.

באתר אינדקס  אנו חושבים איך לתת פיתרון מהיר ללקוח ולכן בונים מנועי חיפוש מתוחכמים, פילטרים להצגת אטרקציות ואירוח בהתאמה אישית.

כל גולש יכול להזין את האיזור בו הוא מחפש אירוח, כמה חדרים, מחיר ועוד.

ישנם אתרים של מקומות אירוח מקומיים שגם יציעו לכם פילטרים בהתאמה אישית אך יציגו רק את חדרי המלון שלהם, 

לדוגמא כל מי שיחפש מלון כשר בקפריסין יוכל למצוא את מלון קפריס ששוכן על שפת הים, שם יש אפשרות לבחור חדר, מספר אנשים ומחיר בהתאמה אישית לפי המלאי במלון 

מלון כשר בקפריסין

עיצוב חי ומושך מובנה על תמונות

קהל הגולשים מחפש את הפאן והאוורור, את החופשה החלומית שתתן לו לקבל כוחות חדשים, לכן האתר צריך להיות מלא בתמונות של נוף, כיף, טבע וכדו’. 

חווית המשתמש חייבת להיות באווירה שתתן לגולש את התחושה שהוא כבר התחיל את החופשה שלו, במקרה כזה הוא פשוט יתחנן להזמין וזה כלל בסיס ראשון וקריטי! להנעה לפעולה והגדלת המרות באתר.

מערכת ניהול תוכן ידידותית

באתר תדמית נצטרך להעלות מידי פעם תכנים ולעדכן שינויים, באתר מכירות ובאתרי אינדקסים לעומת זאת, כמות העדכונים והתוכן היא גדולה לכן אנו בונים מראש מערכת ידידותית מאד להעלאת תוכן במהירות. 

במקרים כאלה ניהול התוכן יתבצע באמצעות ACF ( שדות מיוחדים דינמיים ) שיאפשרו להעלות תוכן בקלות ובמהירות.

מערכת הצגת אטרקציות / מקומות אירוח בהמלצה לפי מיקום

לאחר שהגולש מחפש מקום אירוח במנוע חיפוש אתם כבר יודעים מה מעניין אותו ועל פי זה יכולים להציע לו מבצעים בהתאמה אישית.

לצורך זה אנחנו מתקינים את המערכת של “קרוב אליך” שמציגה לגולש מקומות אירוח או אטרקציות בסגנון מה שהוא חיפש במיקום קרוב.