הקמת אתר לכנס דיגיטלי – איך עושים את זה?

הקמת אתר לכנס דיגיטלי – איך עושים את זה?

כבר לפני הקורונה כנסים דיגיטליים הופקו והתרחשו כל הזמן כמובן שמאז שאנחנו צריכים לשמור על עצמינו בריחוק וכו’ הכנס הדיגיטלי הפך להיות נצרך ובעל משמעות גדולה לארגונים, חברות ועסקים.

אז איך בנוי כנס דיגיטלי?

למעשה עם הניסיון ראינו שיש פרמטרים שחובה שיהיו קיימים בכנס דיגיטלי ויש כאלה “פחות קריטיים” אבל זה באמת תלוי באופי ומהות הכנס.

5 מודולים קריטיים להצלחת כנס דיגיטלי

  1. לוח זמנים קריא וברור של האירועים מותאם לכל המסכים (כן גם לטבלט)
  2. תמונות של הדוברים / מרצים עם כמה מילים עליהם.
  3. כותרת גדולה מתי בדיוק יתקיים הכנס
  4. טופס נוח למשתמש להרשמה עם שם מלא, טלפון ומייל.
  5. פופאפים עם מידע נוסף כשלוחצים על מילים שדורשות הסבר בדף הכנס.

יצרנו בחברתינו מודולים שונים של כנסים מקוונים, קטנים ופשוטים ומורכבים..

דוגמא לכנס דיגיטלי אותו יצרנו: 

עידן של שיבושים – משרד המשפטים 

לפני הכנס נשלח לינק להרשמה לכנס הכולל מידע שיווקי מניע לפעולה.

ההרשמה תתבצע ע”י תשלום או השארת פרטים בלבד.

במועד הכנס נשלח לינק לנרשמים עם כניסה באמצעות שם משתמש וסיסמא

מיילים ואוטומציות

במערכת הכנס הדיגיטלי שיצרנו ניתן לשים אוטומציות שונות לנרשמים ומיילים לתזכורת.

כל הנתונים מגיעים ללקוח בצורה מסודרת במייל ומנהלי הכנס יכולים לקבל את הנתונים בגוגל שיטס מתעדכן.

רוצים שנקים לכם כנס דיגיטלי? תשאירו לנו פרטים ונדבר !

טלפון: 052-3003646