דף נחיתה הינו דף פרסומי שנותן נוכחות ייצוגית לעסק שלכם, דף נחיתה הוא בעצם משפך אליו גולשים מתעניינים מגיעים ומשם יוצרים קשר / קונים וכו'.
בדף הנחיתה מומלץ מאד לשלב סרטון בנוסף למאמר ותוכן שיווקי על המוצר.
בסופו של עניין מטרת דף הנחיתה היא להניע לפעולה – השארת פרטים או חיוג אליכם. ישנם דפי נחיתה שמטרתם למכור מוצר מסוים, לגרום לשיחת טלפון או לחילופין לתרום לעמותה וכדו'.
דף נחיתה מושקע בדרך כלל נותן תוצאות מצויינות עם כמויות של מכירות ולידים.
מה חשוב שיהיה בדף הנחיתה?
הלוגו שלכם
הסבר מזמין על העסק / מוצר שלכם.
מסר חד ונוגע – מומלץ סרטונים שמדברים על המוצר (בזה אנו משקיעים זמן ומחשבה).
פרטים ליצירת קשר מיידי.
כפתור ההנעה לפעולה צריך להיות במקום בולט ובצבע נעים ומזמין
מעקב כניסות גולשים.
הדף צריך להיות מעוצב יפה אך פשוט ולא מבלבל – נעים וישיר..
את הדף ניתן לשלוח במייל, לשתף בפייסבוק או בטוויטר או לפרסם עם באנרים באתרים גדולים.
בדפי הנחיתה שלנו תוכלו למצוא:
התאמה מושלמת למובייל
טעינה של עד 4 שניות
הגדרת מילות חיפוש לדף (מה שיכול לגרום לדף להישאר ברשת במיקום טוב גם אחרי קמפיין)
מעקב אחר כניסות
פיצ'רים לשיתוף ברשתות חברתיות
אפשרות לסליקת אשראי
קבלת לידים במייל מיידי
כמה עולה דף נחיתה? – מחיר דפי נחיתה נעים בין 600 ל – 1300 ש"ח. הכל תלוי בכמות התוכן ובדרישות. המטרה של כולנו צריכה להיות – תוצאות של יצירת קשר והמרות.