לכל עסק או ארגון יש אנשים שרגילים לקנות ממנו ומכירים אותו, בדרך כלל אותם אנשים מרגישים גם קשר אישי
לבעל העסק או אחד העובדים במקום. לקוחות ישמחו להיות בקשר ולקבל הנחות ומבצעים מסויימים.
השתדלו להציע לאנשים להירשם לרשימת תפוצה, אחת הדרכים היא לשים פופ-אפ- טופס קופץ) באתר
ולהציע להירשם לקבלת מבצעים.
במשך הזמן ניתן לאגור רשימה של מאות ואלפי לקוחות שמעוניינים בדיוור שנותן להם מבצע או הטבה.
הדיוורים האלה שווים המון מבחינת מכירות ופרסום ויש להם פוטנציאל המרות גדול מאד.
יש עסקים שבנו את עצמם רק בדרך הזו, כמו כן עמותות שבנו קהילת תורמים בדרך כזו.
לפרטים נוספים אפשר להיות עימנו בקשר.