המדריך ליצירת דף מכירה שעובד

טוב נו… בסוף כולנו רוצים למכור.. אז תכלס איך עושים את זה?

לעבור ממכירה - למציאת פיתרון

כדי למכור קודם כל אנחנו חייבים לנסות להפסיק למכור, אנחנו צריכים לשנות חשיבה. מה שצריך להיות לנגד עינינו זה הבעיה והצורך של הלקוח ולא הרצון למכור.

אז מה באמת מפריע ללקוח ? כדי לדעת אפשר לעשות סקר לקוחות ולשאול אותם מה הדבר שהם חושבים שמעכב להם את המכירות, איזה בעיות יש להם ?

אחרי שנדע מה מפריע להם נוכל לעזור להם ולדבר אליהם עם המסרים הנכונים ואז הלקוחות ישמחו לשלם לנו.

אז לאחר שנעשה את הסקר ונראה מה הלקוחות שלנו כתבו נשתמש בדיוק בזה כדי להציע להם את הדברים שהם צריכים.

קופירייטינג מדוייק:

הכתיבה שלנו תצטרך להתמקד 

1. בנקודות הכאב של הלקוח, לדוגמא:

  • השבועות עוברים ואתם לא מצליחים לרדת במשקל?
  • השקעתם אלפי שקלים כבר ושום דבר לא עבד? 
  • שוב אתה רואה את החברים שלך יורדים במשקל ואתה נשאר על אותו סכום של קילוגרמים ?

 

2. בפיתרון שלנו ללקוח, לדוגמא:

  • יש לנו את התוכנית המתאימה ביותר לאנשים שניסו יותר מ- 3 פעמים ולא הצליחו.
  • התוכנית שבה אפשר להמשיך לאכול ולרדת במשקל ביחד !
  • דיאטה שהוכחה כעובדת לאנשים עם הקשיים הגדולים ביותר לרדת במשקל

3.  בתועלות של הקורס שלנו / המוצר או השירות

  • הקורס היחידי שנותן לך אחריות כספית למשך 30 יום
  • יותר מ – 50 אנשים שהורידו מעל 25 קילו בתוך 4 חודשים (נגיד שזה הגיוני)
  • מנטור אישי לאורך הדרך
  • וכו' וכו'

מחיר מבצע רק להיום / 3 ימים הקרובים

עכשיו נכניס טריגר למה לקנות דווקא בזמן הקרוב. דחיינות היא מידה שקיימת אצל כולם כמעט,

המחיר בדרך כלל הוא 4300 אבל ל – 10 הראשונים הוא יהיה רק ב – 2900 בלבד ! 

הנחות

למי שישלם בתשלום אחד תינתן הנחת מזומן של 400 ש"ח ! במקום 2900 זה יהיה רק 2500 !

כך תגרמו לעוד טריגר לשלם את הכל בתשלום אחד.

המלצות ועוד המלצות !

כדי לבנות את האמון של הלקוח במוצר שלך נהיה חייבים להוסיף המלצות טובות מלקוחות , מומלץ בוידאו כמו כאן או כתובות. העיקר להראות שיש פה קהל של אנשים שמאד מרוצה מהשירות הזה. ההמלצות נועדו למוסס את החששות ולתת את הדחיפה החברתית לרכישה.

טופס הרשמה להשארת פרטים

הטופס חייב להיות מאד ברור לעין ובמקום משמעותי כדי להניע את הלקוח לפעולה. בדרך כלל גם מומלץ להוסיף את המשפט המניע לפעולה בצבע אדום או צבע אחר בולט. לדוגמא:

מקווים שנהנתם ! נשמח לשיתוף 🙂

רוצים שנכין לכם דף נחיתה? צרו קשר ונשמח לעזור

קידום בגוגל
בלוג

3 כללי ברזל שגרמו לאתר שלי להתקדם מהר בגוגל

גוגל אורגני – איך מתחילים הקרב התחרותי בתחום האינטרנט דורש מבעלי אתרים להתעקש על כלים וטכניקות אפקטיביים כדי לשפר את המיקום שלהם במנועי החיפוש. הנה

היי רוצים לקבל מאיתנו יעוץ במתנה?
תשאירו פרטים ונקבע זמן לשיחה

פתח צ'אט
דברו איתי עכשיו בווצאפ
אהלן ! ברוכים הבאים
נשמח לעזור