הנהירה להקמת חנויות און ליין גדולה בעיקר בגלל משבר הקורונה וההשפעות שלו עם עולם הקניות, עסקים רבים מקימים בזריזות פלטפורמה למכירות באון ליין, כמובן חנות אינטרנטית.
אז מה חשוב לדעת לפני שמקימים חנות באינטרנט?
כמו שעושה כל עסק לפני ההקמה – מחקר שוק. איפה הקהל שלך נמצא ומהי דרך הרכישה הנוחה לו? מידע זה חשוב מאד להחלטה על איזה פלטפורמה תמכור החנות שלך או לפחות איפה תשקיע יותר בקידום.. אמרנו קידום כן? כן עסקים רבים חושבים שבזה שהם יקימו חנות וירטואלית הם יתחילו להרוויח אבלהם לא חישבו את עלויות הפרסום והזמן של ניסוי וטעיה בו הם ימצאו את הקהל שלהם ואת דרך המכירה המדוייקת עבורו. אז כלל א. לפני שאתם בונים חנות קחו בחשבון שהיא צריכה להיבנות בצורה שתפרסמו ותקדמו אותה כל הזמן כדי להביא לקוחות חדשים פנימה. באיזה דרך הכי נכון לפרסם? זה באמת מתחלק מעסק לעסק ומתחום לתחום. בכל מקרה כדאי מאד להתייעץ עם יועץ פרסום על העניין.
קוד פתח או קוד סגור ?
אם שמעתם כבר על עניין הקוד בטח שמעתם על קוד סגור וקוד פתוח..
מערכת שבנויה על קוד פתוח תאפשר לכם לשדרג אותה עם הזמן ובנוסף לא תהיו תלויים לעד בבונה המערכת. מערכת קוד פתוח מומלצת למשל היא וורפדרס הפופולארית. היא מערכת מודולרית אך גמישה וניתן לבנות אותה בעיצוב חדשני ומכבד ביותר.
מערכת על קוד סגור מיועדת לחנויות מאד יחודיות או לחילופין אתרים גדולים עם מערכת מותאמת אישית שדורשת פיתוח יחודי, מערכת כזו יכולה לעלות 20,000 ש"ח ומעלה לעמות מערת קוד פתוח שתהיה בדרך כלל זולה יותר.