איך פרסום בפייסבוק יכול להעיף
לכם את העסק קדימה ?

פייסבוק היא הרשת חברתית הגדולה ביותר היום ולכן אם תבנו לכם קהל מדוייק בפייסבוק תוכלו לקבל המון לידים ופניות לעסק שלכם ! 

אנו מציעים לכם כחלק מקידום העסק שלכם ליצור נוכחות עסקית בפייסבוק שתהווה מוקד שמביא לקוחות והרבה !! 

למה שווה לפרסם בפייסבוק?

לרוב האנשים היום יש פייסבוק פעיל ולפי סטטיסטיקות עדכניות בממוצע כל אדם מבלה בפייסבוק כ – 20 דקות ביום…

משמעות הדבר שכל אדם שאתם מכירים וגם מי שלא כולם נמצאים שם. עם מסרים נכונים תגיעו לאנשים הנכונים והלידים שלכם יהפכו לכסף בצורה מאד פשוטה.

היום ב -2019 אין יצור כזה חברה שמכבדת את עצמה ואין לה שירות לקוחות בפייסבוק, ברור.. הכי קל הכי מהר והכי שירותי.

הגעה לקהל ממוקד – זה שם המשחק

ניתן לומר שהדבר המשמעותי ביותר בפייסבוק הוא הגעה לקהלים ממוקדים. אפשר למדוד בצורה מדהימה אינטראקציה של קהלים עם הפרסומים שלכם בדפי נחיתה, אתרים וכמובן גם בפייסבוק עצמו. קהלים שאהבו את התוכן שלכם או התעניינו במוצר ספציפי יהפכו להיות קהל ממוקד שאליו תוכלו לפרסם מודעות מסויימות בהקשר למוצר שבו הם גילו התעניינות.

אחלה.. אבל תכלס, איך פרסום בפייסבוק יקפיץ לכם את העסק בתוך כמה חודשים ? 

 אם אמרנו שעיקר מה שאנחנו מוצאים בפייסבוק זה קהל אז עכשיו יש לנו 2 משימות:

1. אפיון מיהו הקהל הכי רלוונטי למוצר שלנו אליו נפרסם בפייסבוק.

2. יצירת אסטרטגיית מודעות קולעת לקהל הזה שיגרום לו להיות מעורב עם האתר והדף שלנו.

מה זה מעורבות ? 

לייק, שיתוף, תגובה, השארת פרטים, התקשרות וכדו'.

– הגענו לקהל שהתעניין ? מצויין ! עכשיו נפתיע אותו במודעה עם הטבה או מבצע ! – עכשיו תתחילו לצפות לפניות ורכישות !! זה פשוט מגיע…

ההצלחה בפרסום בפייסבוק נעוצה מאד ברימרקטינג  (שיווק מחדש)

רוב מי שירכוש מכם זה יהיה קהל שכבר הכיר את המותג שלכם  וראה בכם בידול מסויים או הצעה שתתן לו ערך מוסף. אל הקהל ה"חם" שלכם תצטרכו להמשיך במודעות שיגרמו לו לסגור איתכם. אפשר לומר שבקמפיין הרימרקטינג נעוצה לבסוף סגירת העסקה. בפרסום בפייסבוק אנו רואים גם הרבה סגירות בפעם הראשונה אבל לפעמים לוקח לקהל טווח של זמן וחשיפה שוב ושוב עד שהוא מחליט לרכוש.

רגע.. אפשר להתחייב לתוצאות?

ניתן מראש להעריך את כמות החשיפה באופן מדויק אך כשננסה להעריך את כמות הפניות והסגירות הנתונים מאד ישתנו מחברה לחברה וגם בין קמפיין לקמפיין. 

ישנם קמפיינים שמחיר לליד (השארת פרטים) יהיה 6 שקלים בלבד ויהיו כאלה עם מחיר לליד של 30 שקלים.

בקמפיינים להורדת מדריך חינמי וכו' המחיר יכול לפעמים להגיע גם לשקל או שניים,

במקרים קיצוניים ובתחומים יקרים ותחרותיים המחיר לליד יכול להגיע גם ל – 100 עד 150 ש"ח.

במהלך הקמפיין מתקיים תהליך להוזלת הלידים והפניות. אבל הדבר החשוב ביותר הוא שהליד יגיע מחומם ומשוכנע בשירות שלכם ! 

המטרה של חברה טובה היא להביא לידים איכותיים שרוצים לסגור עם הלקוח, זה תהליך שדורש עבודה ומיקוד שבסופו של יום שווה הרבה כסף.

רוצים לשמוע עוד על קידום ממומן בפייסבוק?

>> רוצים לעוף איתנו גבוה ? – מוזמנים להצטרף לחבילת הפרסום שלנו בפייסבוק !

     מה תקבלו מאיתנו באחריות ?

·         לידים על בסיס יום יומי

·         שהחברה / העסק שלכם יתחילו לצמוח בגדול וליהנות מגידול קבוע של לקוחות וכסף.

( תחשבו מה יקרה למחזור שלכם אחרי שנה עם עוד עשרות לקוחות חדשים? )

·         תצאו ממעגל הדיכאון הבלתי פוסק של "לא סוגר ת'חודש" ותוכלו להשקיע בעסק בלי לחשוש שלא ישאר מה לתת לעובדים

·         תהיו רגועים יותר ותוכלו לתת יותר זמן למשפחה סוף סוף…

·         תקבלו פניות רלוונטיות שתוכלו להמיר אותם לכסף

·         וכמובן להתחיל לגדול באמת !

פנו אלינו ונתאים יחד את חבילת הקידום המתאימה לכם!

לפרטים נוספים חייגו אלי עכשיו

שלכם, יחיאל.
 052-3003646 

מה הלקוחות היקרים שלנו אומרים ?

הדרכה מלאה על קידום ממומן בפייסבוק

היי רוצים לקבל מאיתנו יעוץ במתנה?
תשאירו פרטים ונקבע זמן לשיחה

פתח צ'אט
דברו איתי עכשיו בווצאפ
אהלן ! ברוכים הבאים
נשמח לעזור