קידום אתרים לימי גיבוש בגוגל
אם תחפשו את המושג "ימי גיבוש לעובדים" תראו שיש הרבה אטרקציות שמופיעות בתוצאות החיפוש בגוגל,
מילת מפתח חזקה היא מילת מפתח ששווה להשקיע בה הרבה מאמץ וכסף כדי לקדם אותה, למה בדיוק?
קחו דוגמא את האתר של של אקסטרים ואטרקציות יער בן שמן. זה את שמיועד להציע ימי גיבוש לעובדים במקום פסטורלי והייתי אומר אפילו משוגע..
או לחילופין האתר אשדות – ימי גיבוש
אתר כזה שכתוב נכון, מציע חוויה טובה וגם יופיע בגוגל יניב בעזרת ה' הרבה קליקים, פניות ומכירות!
לכן כדאי להשקיע בפרסום בגוגל לטווח הקצר אבל בעיקר לטווח הארוך.
להופיע בגוגל במקום שמחפשים את התחום שלך זה כמו למקם חנות בכניסה לקניון גדול…
כמה יעלה לכם לשים חנות בקניון למשך חודש? בגוגל יעלה הרבה פחות ויכול להביא הרבה תנועה ומכירות…
ימי גיבוש מילה תחרותית במיוחד
דווקא מילת המפתח "יום גיבוש" היא מילה תחרותית במיוחד כי היא יכולה להביא עסקה של עשרות אלפים, לדוגמא יום גיבוש ל- 50 עובדים יכול להתחיל מ 15 – 20 אלף ש"ח ועוד היד נטויה.
אז אם מילה כזו יכולה להביא 100,000 ש"ח בחודש, כמה שווה להשקיע כדי לפרסם בה ולהגיע למקומות הראשונים?
לא מעט.