בסוף כולנו משקיעים כדי לראות תוצאות, פניות וסגירות בע”ה. עם עבודת שיווק נכונה ומדוייקת התוצאות מגיעות ויש פניות וסגירות. איך עושים את זה ? על קצה המזלג…

  1. מיתוג ושפה נכונה. 
  2. העברת המסר בצורה ברורה ונעימה
  3. הנעה לפעולה – תמיד להזכיר לגולש להתקשר / להשאיר פרטים ויחזרו אליו.
  4. שיווק מחדש (Remarketing) 

מה זה קמפיין ממומן -PPC בעצם..

האפשרות שלנו להגיע לקהל יעד מדוייק היום היא ע”י פילוח והבנה מי הקהל המתאים ביותר + פרסום ממומן לאותו קהל. את הפרסום אנו עושים בדרך כלל בפייסבוק, גוגל Ad וטאבולה. 

בכל הפלטפורמות האלו גוגל ופייסבוק וכו’ ניתן לאסוף מידע על הגולשים. היום המידע מוגבל יותר בגלל תקנות פרטיות שנכנסו בזמן האחרון לתוקף לאחר פרשיית העברת מידע גדולה של פייסבוק. 

PPC : Pay Per Click – שלם על הפרסום לפי קליק. 

אנו מריצים מודעה ולאחר זמן ניסיון שאנו נותנים לה אנו מקבלים מידע כמה יעלה לנו קליק על המודעה שיביא את הגולש לדף הנחיתה או האתר שלנו.

המחיר לקליק מושפע גם מהתחרותיות בתחום, לדוגמא קליק בתחום של עריכת דין יכול לעלות גם עשרות שקלים ואילו תחום של נופש וצימרים יעלה סביב ה – 2 ש”ח לקליק. יש עוד פרמטרים שונים שישפיעו על מחיר הקליק,

בסופו של עניין מה שחשוב זה כמה כדאי לנו להשקיע כדי לקבל תוצאות ופניות. לדוגמא לנופש בצימר עליו מכניס המפרסם מינימום 800 ש”ח אם המחיר לקליק יהיה 2 ש”ח ותקציב הפרסום יהיה  3000 ש”ח. בהנחה שאחוז אחד מההקלקות ייסגר לעסקאות בפועל, בעל הצימר ירוויח על 3000 ש”ח 15000 ש”ח זה אומר פי 5. יש עוד עלויות בדרך כלל של אתר + דמי ניהול אך גם פי 4 זה יפה מאוד. צריך לזכור גם שכל לקוח שמגיע יכול להפוך ללקוח קבוע / חוזר. כך שהחזר ההשקעה לפעמים יכולה להיות גם פי עשרות מונים.

מוזמנים ליצור עימנו קשר ולבדוק כמה כדאי לכם להשקיע בפרסום ממומן ולקבל תמונת מצב על התחום שלכם ללא עלות.

סגירת תפריט